maandag 4 april 2016

Zondag 3 april

Hartelijk bedankt voor het meelezen en het reageren! Het wordt erg gewaardeerd. 

De dag begon een stuk later dan gister. We hebben 7 uurtjes geslapen! 
Ronald gaat 5K hardlopen door de wijk. Het weer was fris en er stond een straf briesje. Gelukkig wordt het nu alleen maar beter!

Na ons ochtendritueel gaan we zonder ontbijt op pad. We hebben er nog niet zo'n zin in. 

We nemen een wat langere tolweg naar Altamonte Springs. 



Omdat we vroeg zijn gaan we nog even wat boodschappen doen en daarna nemen we een kopje koffie bij Starbucks en een overheerlijk yoghurtje. 



Vanaf hier is het nog 10 minuten rijden naar de Altamonte Mall. We beginnen bij Barnes en Nobles. Dat is toch zo'n gave boekwinkel! Het valt me op dat er een groot aanbod is van kleurboeken voor volwassenen. Er is zelfs mindfulness kleuren voor volwassenen. Ik wist niet dat dit een hype was. Ik zou er ook niet rustig van worden het zijn zeer kleine vlakjes en je moet nog steeds binnen de lijntjes kleuren. Connecting the dots is er ook voor volwassenen. 

Om 12u gaat de rest van de winkels open en we kopen wat kleding en lekkere dingetjes bij Bath and Body Works. Voor Yankee Candle had ik nog een coupon dus kreeg ik bij aanschaf van een kaars een kaars naar keuze cadeau.

In de middag rijden we naar Disney Springs waar we bij Guest relations drie magic bands kopen om de entreetickets van zowel de WDW parken als de waterparken op te laten zetten. Hierna gaan we lekker in de zon zitten met een milkshake. Dit houden we tot 18u vol. Dan braakt er iemand in het bloemenperkje achter onze stoelen en gaan we snel naar de auto. Disney is nog steeds volop aan het bouwen, verbouwen en verherbouwen. Er is nu een voetgangersbrug over de weg en vanaf de parkeerplaats van Suntrust  en Cast relations gekomen. 






Bij Cici's hebben we salade en pizza gegeten en de mannen genieten nu van een baseball wedstrijd tussen de Mets bij de Royals. 

Ik ga vast mijn strandtasje inpakken voor morgen. We gaan dan naar Typhoon lagoon.

Tot morgen!

9 opmerkingen:

  1. Goed geslaagd met shoppen zo te lezen. En daarna nog even lekker wandelen bij Disney Springs (moet nog steeds wennen aan die naam). Lekker dagje weer hoor. Nou ja alleen die brakende figuur achter jullie bankje was wat minder. Veel plezier in Typhoon Lagoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heerlijk om dit te lezen, behalve over iemand die ging spugen;)
    Altamonte is een fijne mall, wij zijn daar ook vaak geweest, gelukkig wodt het weer wat beter dus!
    veel plezier bij Typhoon Lagoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker dan, zit je te genieten van de zon...
    Wel goed geslaagd en weer een heerlijke dag in the pocket (y)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou het zonnetje schijnt, zo hoort het ook bij de Sunshine state! Almonte mall zijn wij nog nooit geweest, wel iets om te onthouden.
    Oh die butterfingers als paaseitjes lijken me heerlijk, butterfingers zijn mijn favoriten , te lekker!
    Ik moet ook nog wennen aan de naam Disneysprings, het wordt vast erg mooi allemaal. Lekker morgen een relaxdagje, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heimwee naar B&BW en YC.... jee, wat een super gave coupon dan zeg, van YC. Mij lukt het nooit om me aan te melden voor de USA nieuwsbrief van YC. Krijg elke keer de UK versie. Heerlijk dag zeg! En geniet ze in Typhoon Lagoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh gadver, totaal over dat braken in de bosjes achter jullie heen gelezen, zie het nu pas... Zou dan al gegeten en gedronken hebben, bah haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk blog veel plezier we lezen gezellig mee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh als ik dit zo lees krijg ik heimwee..... :(. hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen