dinsdag 5 april 2016

Do what you do best!

We hebben alle drie heerlijk geslapen! Zeer prettig dat we vlot in het ritme zitten. 

Ik ga als eerste aan de slag, ik heb aan 1x het nieuws kijken wel genoeg. Mannen kunnen er geen genoeg van krijgen. Ik doe even een paar wasjes en ben blij met de nieuwe was- en droogmachines in het huis. Luxe hoor!

We ontbijten bij Starbucks met een bagel voor mij en een croissant voor R&R. 

Hierna rijden we naar Typhoon Lagoon. 

Alle drie de Magic Bands doen gelijk hun werk en we vinden al snel 3 stoelen vooraan op het strand. Nu gaan we doen waar we verschrikkelijk goed in zijn: zitten, smeren en keren.
Het is behoorlijk druk en het weer is heerlijk en het beloofd alleen maar beter te worden deze week. 





Later in de middag rijden we terug naar het huisje, nemen een douche en rijden naar de Premium outlets aan de Vineland Road.

De mannen slagen voor sneakers bij Adidas en Nike. Ik ga los ;-) in de Disney outlet en koop een Dooney en Bourke tas.


De mannen hadden erg veel zin in:


Het bord veggie noedels is uiteraard voor mij. No food with a face.

We sluiten de avond af met een softijsje van de Mac. 

We kijken nog even naar de Tampa Bay Rays op de TV. 

Morgen: Magic Kingdom!

Bedankt voor de leuke reacties en het meelezen.

6 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal bij gelezen ...wat hebben jullie het lekker .
    Leuke magic band heb je Desiree :-)
    Wat is dat lekker he om met die heerlijke temperaturen in een waterpark te zijn.
    Heel veel plezier vandaag in Magic Kingdom

    Groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook weer bijgelezen. Geniet van MK !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verkeerd moment om rond 17.00 het blog te gaan lezen, krijg zo'n trek na die eetfotos :) Veel plezier in MK

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Arghhhh helemaal niet jaloers hoor op het smeren en keren enzo... oh wat is dat lekker! Geniet lekker verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke ontspannen dag, zo'n waterpark is volgens mij ook heel,leuk om eens heen te gaan!
    Beetje shoppen, lijkt echt op vakantie, heerlijk hoor.
    Geniet lekker verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke d ag en wat een leuke tas, daar kun je er nooit genoeg van hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen