vrijdag 15 april 2016

Animal Kingdom

De not so very trustwordy dame van het weer zegt dat het om 13u gaat regenen. 
We hebben Animal Kingdom op het programma staan dus we zorgen dat we er vroeg zijn. We parkeren op Dinosaur 33 en het trammetje komt er direct aanrijden. 




Het is weer volop genieten van het prachtige natuurpark. De dag is oranje gekleurd op de crowdmeter en het is zeker een drukke dag. De warmte is drukkend.

Onze eerste stop is uiteraard de Starbucks 

voor 2 Latte en een Flat white èn voor mijn 4e park mok! Bucketlist dingetje ✔️. 
  
Hierna doen we een sightseeing van het park 




en zijn we om 11u bij Everest waar Robert een fastpass voor heeft. Deze attractie is niet geschikt voor mensen met hart- en rugklachten. Ik blijf met Roon in de schaduw zitten met een beker ijswater. 







Robert komt wat aangedaan uit Everest. Hij moet even zitten en bijkomen. Verrassend was voornamelijk de hoge snelheid waarmee het treintje achteruit ging.

We genieten hierna van 2 gezonde kindermenuutjes en begeven ons naar Asia voor de safari! Dit vind ik dè leukste attractie van het hele park. De fastpass doet weer zijn ding en binnen 10 minuten zitten we in de jeep. 

Ik ga met Arie op safari!













We konden aan beide kanten genoeg wild spotten. Ik heb genoten met mijn mannen.  Hier eindigt ons Disney-avontuur voor deze vakantie. 

De hidden Mickey van de dag:


Fichwa is Swahili voor hidden/verborgen. 
De minst verborgen Mickey van alle parken! 

We gaan hierna nog even wat deodorant en bodylotion kopen bij Super Target. 

Bij thuiskomst pakken we de koffers in en  komt het weegmoment: Robert zijn koffer en die van mij wegen elk 16kg en Ronald zijn koffer 18kg. Netjes!

We eten vanavond een Papa John pizza in het huisje. De mannen gaan voor BBQ-chicken en ik voor kaas. Ze smaken echt super! 

Pas om 18.30u valt er wat regen, onrustzaaiers die weermannen en -vrouwen!

Morgen gaan we ontbijten met onze BFF's, die komen nu 9 dagen Orlando onveilig maken, en na het ontbijt rijden we naar Lauderdale by the Sea. Daar verblijven we nog 3 nachtjes in hotel Seacrest.

Bedankt voor de leuke reacties op ons blogje! Ik kijk er elke ochtend naar uit. 

12 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dag hebben jullie er weer op zitten. Heerlijk met Arie op safari. Dat vind ik ook het leukste van dit park. Have fun met Peter en Cora en een goede reis naar Lauderdale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zon'n heerlijke Disney dag. En zo leuk dat je uit elk park een mok hebt. En tja die weersvoorspellingen, het is net Nederland. Er klopt nooiit iets van. Maar beter dat het zo lang droog is gebleven. Veel plezier met jullie BFF's en in Lauderdale.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi wild hebben jullie gezien. Hoop dat ze van de zomer ook zichtbaar zijn !! Wat leuk zeg die Starbucks mokken !! Zal het eens tegen mn dochter zeggen....... Of misschien beter van niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo weer ff bijgelezen,wat hebben jullie weer genoten van de parken.
    En gelukkig dat ze het mis hadden met het weer.
    Wel lekker om het droog te houden in de parken.
    En wat een leuke mokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier in Fort Lauderdale. Geniet nog even van de laatste dagen hier. De dagen gaan nu snel. ( wil nog niet naar huis). Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaahhh die giraffe ...geweldige foto 👍
    Heel veel plezier in Fort Lauderdale ...

    Groetjes
    Rick en Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dag weer, en ik schrok al, zit het er alweer op? Maar nee, jullie hebben nog een paar dagen.
    En hoe.doe.je.dat????????? 16 kilo? Dat red ik al niet op de heenweg...
    Veel plezier en geniet lekker van de dagen in Ft Lauderdale!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie dag in Animal Kingdom en orachtige foto van de giraffe!
    Dan naar Fort Lauderdale, ook hartstikke leuk! Geniet lekker verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk, dat zijn dan wel weer schattige kotertjes die aan het dansen zijn :)
    Super foto van vader en zoon en mooie foto's van de beestenboel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto's van een heerlijke dag!
    Heel erg leuk, al die park mokken. Ik heb de Miami variant, drinkt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Animal Kingdom mijn favo park en het is net of het daar 10 graden warmer is. Maar wat een gelukkie met de dieren zeg. Veel gezien en veel gedaan. Super

    BeantwoordenVerwijderen