maandag 11 april 2016

Castaway Cay

Om klokslag 06.30u klopt de man van roomservice ons wakker. Hij brengt koffie, warme melk, jus d'orange, croissants, muffins en vers fruit.

We melden ons om 8u in Evolution op dek 4 waar Robert zijn bib, racenummer, krijgt. Het parcours wordt doorgenomen en het wordt de renners op het hart gedrukt genoeg te drinken want vooral op de bike trail die dicht begroeid is, is het erg benauwd.



We lopen naar het eerste dek en verlaten aan de achterzijde de Dream. 

Robert loopt met zijn medelopers naar de start als opwarming, Ronald en ik nemen 2 trammetjes naar Serenity Beach. Hier worden we verwelkomd door Akim die ons naar Cabana 25 rijdt in een golfkar. 








Robert en Ronald krijgen beide nog een beach bike te leen, zodat ze mobiel zijn, ze gaan vanmiddag nog naar de uitkijktoren fietsen.

De cabana is geweldig, wat heerlijk om zo'n beschutte eigen plek op het strand te hebben. De kers op de taart. Robert en ik zijn erg blij dat we dit als verrassing voor Ronald hebben kunnen regelen.

Na een uur komt Akim Robert brengen met het golfkarretje. Hij heeft de 5K in de hitte gelopen in 28 min. Applaus voor deze kanjer.



De foto's van de cabana het prachtige eiland, het goddelijke witte strand en de prachtige blauwe zee, spreken voor zich.








Om 12.40u komt Akim ons halen na zijn pauze zodat wij kunnen lunchen bij Cookies BBQ too. De mannen nemen spareribs en steak en ik een veggieburger. Na de lunch stoot ik mijn grote teen en gaat een kloofje dat er al zat wederom open. Als ik om een pleistertje vraag bij de EHBO krijg ik gelijk fantastische zorg. Wondje wordt uitgespoeld, antibioticazalf, speciale teenpleisters, the works! Ik krijg ook voor de volgende dag nog zalf en pleisters mee. Top service๐Ÿ‘๐Ÿผ

Om 16u brengt Akim ons met zijn golfkarretje terug naar de tramstop. 





Bij terugkomst bij de Dream staan de heerlijke voetdouches weer klaar. We drinken een kop koffie in de concierge lounge en gaan hierna lekker douchen.

Ik heb kaarten laten drukken bij Lovz.nl om de castmembers te bedanken voor  hun outstanding service. Ze zijn weer zo gastvriendelijk en dienstbaar geweest dat ik voor iedereen die ons geraakt heeft een persoonlijk bedankje heb geschreven. 


Disney begrijpt heel goed wat 'Planetree' en gastvrijheid inhoudt. 

Vanavond ons laatste diner bij Putra en Ivan, onze servers, in het Royal Palace restaurant. 

Om 22.30u moet de koffer buiten de stateroom staan. Morgenochtend om
8u ontbijt en dan zit de cruise er al weer op. Het is voorbij gevlogen. 

Morgen een bezoekje aan Ron Jons surfshop in Cocoa Beach en Daytona Beach! 


8 opmerkingen:

  1. Oh dat witte zand, zucht.... *ben niet jaloers*ben niet jaloers**ben niet jaloers*ben niet jaloers**ben niet jaloers*ben niet jaloers**ben niet jaloers*ben niet jaloers**ben niet jaloers*ben niet jaloers*
    Hoe heerlijk dan zo'n cabana op het strand!
    En wat een prestatie zeg van Robert, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een rot leven hebben wel toch ๐Ÿ˜ƒ. Jammer dat het voorbij vliegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie het geweldig!!! Echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig zeg en terwijl je kind de benen onder zijn lijf vandaan rent genieten jullie van een stukje heaven on earth!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo die cabana ziet er wel super uit!!
    Heerlijk die hangmat met uitzicht op de zee.
    Zie mezelf ook al helemaal liggen hihihi.
    Wat een top dag en wat knap om daar te gaan hardlopen petje af๐Ÿ‘๐Ÿป

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat een topper.. en voor jullie lekker relaxen in luxe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh ze hebben mount rustmore geschilderd zie ik. En wat een verwennerij die prive cabana. Jongens jongens wat krijg ik een heimwee

    BeantwoordenVerwijderen