zondag 3 april 2016

First things first...

Na wel 4 uur slapen zijn we om 5.30u wakker. Niks geks aan voor de eerste nacht. 

We lezen samen de leuke reacties op mijn blog, hartelijk bedankt.

We gaan lekker ontbijten bij Cracker Barrel. De mannen nemen ei met spek enz enz en ik neem french toast met jus d'orange. 

In het winkeltje voor het restaurant zien we nog wat leuke houten borden voor thuis.


We gaan hierna de boodschappen doen
Bij Dollartree en Walmart. 




Met een goed gevulde kofferbak en 2 starterkits

rijden we ook nog even naar: 


Het weer laat het vandaag behoorlijk afweten. De springtraining baseballwedstrijd van de Atlanta Braves  is afgelast en we krijgen bij thuiskomst al een e-mail dat het geld teruggestort  wordt op de creditcard. Prima service!

Een kleine 2 uur later wordt het veel lichter buiten 

en houdt het regenen op. De mannen willen naar de MLB kapper en daar gaan we dan voor het diner nog even doen.

En het is weer 3 mm korter dan vanmorgen😂
Voor de liefhebber:

We genieten van het avondeten bij Texas Roadhouse. Robert was er voor het eerst en hij heeft genoten!

Morgen hopelijk wat fun in the sun en we gaan naar de Altamonte Mall.  

Tot morgen!

8 opmerkingen:

  1. Oh die donuts, wat doe je me aan... Krispy Kreme zat helaas niet in de regio waar ik laatst was.
    Jammer van het weer, hopelijk vandaag wel zon. Enjoy en shop ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yummy lekker ontbijten bij CB en dan die delicious donuts te zien. Erg leuke borden ook. Ik zeg toppie dag zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van de regen maar jullie hebben je uitstekend vermaakt. Hopelijk vandaag een beetje meer zon. En sowieso lekker shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig kunnen de mannen hun haar weer lekker los gooien :)
    Hopelijk trekken de buien snel weg maar een bezoekje aan Dollar tree is natuurlijk ook altijd zeer fijn, en wat een super leuke bordjes heb je gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke dag en een goede score hebben jullie nu al.
    De mannen kunnen weer netjes over straat, dus iedereen happy.
    Als het weer nu ook nog een beetje mee wil werken, kan het genieten alleen maar beter gaan.
    Ga zo door. ik geniet heerlijk met jullie mee en krijg zelfs een beetje heimwee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cracker barrel met het leuke winkeltje en dan ook nog Crispy Creme. Jaloers hoor. gelukkig mogen we mee genieten via het blog. Hopen dat het zonnetje weer snel door komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Net je blog gevonden.
    En al gelijk komen de heerlijke donuts voorbij mm
    Geniet ze wij lezen gezellig mee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik volg ook je blog, ik heb mij aangemeld via Florida Forum. Het is leuk om te lezen, ik hoop wel voor jullie, dat het weer wat beter wordt!
    Veel plezier morgen met shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen