donderdag 21 april 2016

terugblik

Wat hebben we genoten!

We zijn bijna 2300 foto's rijker. 

Wat leuk om een Disney conciërge-cruise te beleven. Dat is echt het ultieme cruisen. Wat een lief team van castmembers werkt daar. 

Een cabana boeken op Castaway Cay op Serenity beach, het strand voor volwassenen, is absoluut een geweldige belevenis. Wat een rust en cadeau voor jezelf om dit een keer te doen. En wat was Ronald verrast, die wist van niets.

De volgende Disney cruise is geboekt voor volgend jaar mei.

Ik ga niet meer zo vaak in- en uitpakken tijdens een vakantie.
Het is gewoon niet goed voor mijn gevoel van vakantie hebben.

Hotel Seacrest was echt een oase in de stad, en wat een lieve mensen zijn Mark en Maggy.

Heerlijk was het om de voorpret en de daadwerkelijke pret met ons kind te kunnen delen. Het was ouderwets genieten.

United airlines en Alamo zijn onze vaste leveranciers van vervoer. Dat blijft de volgende keer ook zo. Don't change a winning team.

Het bloggen heb ik voornamelijk gedaan in de auto, achterin, op mijn gemak. Geen enkel gevoel van moeten.

De vier dagen Disneyparken waren een feest van herkenning. De Starbucks mokken die ik hier heb kunnen kopen waren een bucketlist-dingetje.

Ik had altijd al een goed gevoel van genieten van het leven en carpe diem gehad, sinds Robert op zijn 7e kanker kreeg en gelukkig nog steeds in remissie is. Sinds Ronald 2 hartinfarcten heeft gehad en we 4 stentplaatsingen verder zijn is dat alleen maar sterker geworden.

Mensen: GENIET!!

Eind september gaan we weer.




7 opmerkingen:

  1. Lieve Desiree uit al je blogs is duidelijk dat jullie zoveel genoten hebben. En ik heb onwijs mee zitten kwijlen hier. Van je verhalen en de mooie foto's. Ik vind jou zo lekker nuchter en daar houd ik van. En hoe heerlijk om gewoon alweer aan het aftellen te zijn. Voor je het weet is het al september. En lees ik gewoon dat volgend jaar mei ook al vaststaat? Nou prachtige vooruitzichten. Nogmaals dank voor alle gezeelige verhalen en de volgende keer lees ik vanzelfsprekend ook weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens!! In september lees ik graag weer mee, maar eerst gaan we zelf :) ENJOY!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was erg leuk om met jullie mee te lezen en dat doe ik graag in September weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja pluk de dag en geniet!! Jee wat fijn zeg dat Robert in remissie is nog steeds, dat zal heftig zijn geweest zeg...
    Heb genoten van de blog, en lees in september weer graag mee! Voor die tijd mag ik zelf ook weer vliegen met United :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat vliegt de tojd!!
    Jullie zijn alweer thuis.
    Maar wat hebben jullie een heerlijke vakantie gehad.
    En wij hebben mee mogen genieten, met het mooie blog.
    En alweer een reis in het vooruit zicht.
    Kan je al gelijk beginnen met de voorpret daarvoor hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie kunnen terugkijken op een hele mooie vakantie ! En hoe fijn is dat om het te delen met het hele gezin 😀
    Je laatse woorden zijn helemaal waar Desiree ....
    En nu weer lekker uitkijken en aftellen tot de vogende trip ...heerlijk 👍


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is ook weer "in the pocket"
    Jullie hebben weer een prachtige vakantie gehad.
    Wat goed dat jullie de omreken truc van Alamo op tijd door hadden.
    Op naar de volgende vakantie!
    Bedankt weer voor het bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen